viernes, 22 de febrero de 2008

els inicis...


Com que crear-me un blog era l'únic que em quedava..aqui estic :p

Nose com començar, que dir...va ser bastant més fàcil amb el meu idolatrat fotolog...
Suposo, i pel que he estat veient, crec que tinc raó que la gent comença fent una descripció seva, vui ser diferent!

Podria escriure també sobre les meves aficions, gustos...xo avui poden ser uns i l'any que ve uns altres...

Podria fer una defensa apasionada de les meves idees, dels meus ideal...xo els k m'han d'escoltar i aguantar dia tras dia...ja estan ben farts...

Així que l'únic que diré es que ahir m'ho vaig passar molt bé, vaig riure, vaig cantar, el video tocava la fibra sensible...
Què més dir?
Ahh...si... que ja podem demanar el vot: NO US QUEDEU A CASA...


http://www.youtube.com/watch?v=M6yNuudc6W0


No dejes que termine el día sin haber crecido un poco,
sin haber sido feliz, sin haber aumentado tus sueños.
No te dejes vencer por el desaliento.
No permitas que nadie te quite el derecho a expresarte,
que es casi un deber.
No abandones las ansias de hacer de tu vida algo extraordinario.
No dejes de creer que las palabras y las poesías
sí pueden cambiar el mundo.
Pase lo que pase nuestra esencia está intacta.
Somos seres llenos de pasión.
La vida es desierto y oasis.
Nos derriba, nos lastima,
nos enseña,
nos convierte en protagonistasde nuestra propia historia.
Aunque el viento sople en contra,
la poderosa obra continúa:
Tu puedes aportar una estrofa.
No dejes nunca de soñar,
porque en sueños es libre el hombre.
No caigas en el peor de los errores:
el silencio.

No te detengas- Walt Whitman

1 comentario:

Eric Alarcón dijo...

♪♫ el chiringuito el chiringuito ♫♬♩ jeje
Pos re, m'alegro de poder llegir-te! Ens veiem per la xarxa!