miércoles, 17 de septiembre de 2008

una nova etapa


Una nova etapa comença...
A partir d'ara, cada dia que passa, cada moment, cada instant, estic més aprop de convertir-me en mestra. De diplomar-me en alló que farà tres anys que vaig començar a estudiar.
Si ja soc practicant, i si, ja puc dir que faré les pràctiques allà on volia: CEIP Princep de Viana.
No em sento especialment més madura, ni més alleugerada. El que si que tinc son unes inmenses ganes i una gran il·lusió.
D'altra banda, puc dir que no deixaré de ser com soc. Amb lo bó i amb lo dolent. Crec que és important no perdre mai l'esperit que fa que siguis com ets i que et diferencia dels altres. Arribar a compedre aixó és una cosa que sols la puc agraïr a la gent que dia rere dia està al meu costat. I per això, avui, primer dia en el que formalment soc una "veterana" vui expressar el meu agraïment per tots vosaltres: mare, pare, tata, avis, tiets, cosins, guille, laia, marta, montse, david, elena...
Merci!

No hay comentarios: